[Linux] Powerpoint

From: Cetin Baloglu (baloglu@gmail.com)
Date: Fri 27 May 2005 - 16:53:01 EEST

Merhaba,

Her ne kadar openoffice power point dosyalarını açabilsede, açılış
hızı beni memnun etmiyor. Excel formatlı dosyaları gnumeric, winword
dökümanlarını ise abiword ile açıyorum, fakat bunlar gibi gnome
tabanlı, ppt dosyalarını açabilecek bir programdan haberim yok.
Kpresenter açarım iddiasında bulunuyor ama görünüşe göre sadece
dosyadaki textleri seçebiliyor. OpenOffice'i sadece ppt dosyaları
için tuttuğumdan diskten harcadığım yer de gözüme batıyor (küçük olan
diskim genelde %90 üzeri doluluk yaşıyor sürekli doldur boşalt
yapıyorum). Ppt uzantılı dosyaları daha hızlı ve düzgün açabilmek
için herhangi bir öneriniz var mı? Mesela wine emülatörü ile m.
powerpointi kullanmak veya openoffice'teki impress'i tek başına
derleyebilmek?

Çetin Baloğlu