[Linux] Linux + Laptop

From: Tolga Onbay (tolgaonbay@gmail.com)
Date: Thu 26 May 2005 - 12:59:59 EEST

Bi kaç gün önce hp laptop aldım. Yanında gelen kitapların her
sayfasında :) ve internet sayfasının her yanında "hp Windows XP yi
tavsiye eder" yazıyor. Ben birkaç aydır masaüstü bilgisayarımda Debian
kullanıyorum.

Debian'ı laptop'uma kurmamın herhangi bir zararı olurmu? Hiç
sanmıyorum ama bi sürü zararada uğramak istemiyorum. Herhangi bir
aksilikle karşılaşan oldumu???

Teşekkürler...