Re: [Linux] firefox ve kde

From: Ismail Donmez (ismail@kde.org.tr)
Date: Thu 26 May 2005 - 12:41:09 EEST

On Thursday 26 May 2005 12:31, Enver ALTIN wrote:
> Merhaba,

> Patentler nedeniyle birçoğunu *çalamadığımızı* da belirtmeliyim.
> Yalnızca basit bir örnek, Spring Loaded Folders:
>

> http://mail.gnome.org/archives/nautilus-list/2003-February/msg00200.html
>
> İşlevsel kullanılabilirlik fikirleri örnek alınabilir. Ama simgelerden
> biri sağ tıklandığında 19 adet menü seçeneği çıkarabilen bir masaüstü
> ortamında ben kullanılabilirlik konusunda örnek alınacak pek birşey
> göremiyorum, belki de yanılıyorumdur.

Demek istediğim herkes birbirinden birşeyleri örnek alıyor. Gnome MacOSX'ten,
MacOSX Windows'tan, KDE Windows'tan, Windows MacOSX'ten falan. Yani yazilim
endüstrisinden kopyalamak gayet normal. Ben Microsoft'un bir patentinde bir
KDE geliştiricisinin kde-apps.org da yazdiği bir mesaji örnek gösterdiğini
bile biliyorum. O yüzden KDE Windows'dan daha çok kopyalıyor demek yanlış
bence :-)

ismail

--
They say people don't believe in heroes anymore