Re: [Linux] firefox ve kde

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Thu 26 May 2005 - 11:50:49 EEST

Merhaba,

On Thu, 2005-05-26 at 01:29 -0700, Erkin Tek wrote:
> Kde menulerinde daha fazla opsiyon buluyorum, sag tiklayinca
> ozellikler diyebiliyosunuz, ismini degistirebiliyosunuz, sile
> biliyosunuz vb. fakat gnome basit-ozelliksiz geliyo, (gnome
> kucukyumusak pencere klonu degilmi zaten) dosya boyunu bile
> gormemiyosunuz. zaten sistemde quanta, ff, kuickshow, xmms, gaim
> kullandigimdan ff ile bir dosya kaydetmek icin
> (gnome liblerini yukluyo) beklemem gerekiyo hasir husur.

Sorunuzun yanıtını bilmiyorum, ama GNOME ile ilgili hurafe kısımlara her
zaman yaptığım gibi, tekrar yanıt vereceğim :)

        http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/ebeveyn/2002/Nov/0079.html

GNOME, herhangi birşeyin taklidi değil. Aslını isterseniz KDE, GNOME'a
kıyasla biraz daha fazla Windows taklidi. Özelliksiz değil, ama basit
olduğu doğru. Üstelik bununla övünüyoruz.

İyi eğlenceler,

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/