[Linux] firefox ve kde

From: Erkin Tek (erkintek@yahoo.com)
Date: Thu 26 May 2005 - 11:29:43 EEST

Benim atesli tilkim gnome seviyor ve kaydetme seceneklerinde gnome cikiyor. synaptic ile kurmustum
ve kde iletisim kutulari icin bir opsiyon bulamiyorum, kendi sitelerinde de sadece bir tane rpm
var.
Kde menulerinde daha fazla opsiyon buluyorum, sag tiklayinca ozellikler diyebiliyosunuz, ismini
degistirebiliyosunuz, sile biliyosunuz vb. fakat gnome basit-ozelliksiz geliyo, (gnome
kucukyumusak pencere klonu degilmi zaten) dosya boyunu bile gormemiyosunuz.
zaten sistemde quanta, ff, kuickshow, xmms, gaim kullandigimdan ff ile bir dosya kaydetmek icin
(gnome liblerini yukluyo) beklemem gerekiyo hasir husur.

gnome yerine nasil kde cikartabilirim ki. about:config de goremedim galiba yeniden derlemem mi
gerekcek.

bide java olayi varki simdilik karistirmayim,

FC3, KDE 3.3, Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; rv:1.7.3) Gecko/20041020 Firefox/0.10.1

sevgiler, saygilar,
son olarak ta siteme beklerim fotograf.web.tr