[Linux] Egitim Kurumlarında Linux

From: Ertaç ÇAVUSOGLU (ertaconline@gmail.com)
Date: Fri 20 May 2005 - 03:52:29 EEST

Selamlar,

"Eğitim kurumlarında Linux İşletim Sistemi ve Açık Kaynak Kod'un
kullanılmasının sağlayacağı faydalar" isimli bir tez hazırlamaya
çalışıyorum. Ama bir kaç yerde eksiklerim kalmış bulunuyor. Aşağıdaki
konular ile ilgili bilgi ve dökümanı olan arkadaşlar var ve acil
olarak bu bilgilerini benimle paylaşırlar ise sevinirim.

1. Milli eğitim bakanlığının şuana kadar microsoft ürünlerine ve
çeşitli yazılımlara yaptığı harcamalar.
     -işletim sistemi
     -ofis ürünleri
2. MEB ile Microsoft arasında yapılan anlaşmalara göre alınacak yeni
bilgisayarların işletim sistemleri ve ofis ürünlerine sadece 2 dolar
mı verilecek?

3. Eğitim kurumlarında kullanılabilecek bildiğiniz (ismi dahi olsa)
veya faydalı olacağını düşündüğünüz ve listeye eklememi istediğiniz
AKK eğitim yazılımları nelerdir? Schoolforce ve seul.org da bir sürü
eğitim yazılımı listelenmiş ancak önerileriniz benim için önemli
Pingus, Keduca gibi... Bu yazılımların arasında LMS'ler de olabilir.

Özellikle MS ürünlerinin fiyatlarıyla ilgili bilgilere çok ihtiyacım
var ve sağlam bir kaynak bulamıyorum.

Şimdiden teşekkürler.

--
Ertaç ÇAVUŞOĞLU