[Linux] Linux ve insan kaynakları

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Wed 11 May 2005 - 12:07:57 EEST

Merhaba

LKD çatısı altında koşturulan Linux-ik@liste.linux.org.tr adında
bir liste var. Bana gelen eleman taleplerini listeye gönderiyorum,
ancak çok da fazla verim aldığım söylenemez.

Hem tekrar bilgisini vermek / duyurusunu yapmak, hem de
aşağıdaki iki açık pozisyon için haber geçmek istedim.

İlgilenen arkadaşlarınız varsa bu metni iletir misiniz?

********** 1 **********

Avrupa yakasında faaliyet gösteren bir lojistik firması,
aşağıdaki özelliklere sahip bir eleman arıyor.

Temel olarak aşağıdaki temel özellikler isteniyor.

- Linux sunucularının yönetimini üstlenebilecek
- .NET ile kurum içindeki bir projede yazılım geliştirecek
- 1-2 yıllık tecrübeli

Yeni mezunlar da tercih edilebilir.

İlgililerin özgeçmişlerini Hülya Küçükaras'a (hk@ada.net.tr)
göndermeleri bekleniyor.

********** 2 **********

Anadolu yakasında faaliyet gösteren Sky Bilişim A.Ş için,
aşağıdaki özelliklere sahip bir eleman (acilen) aranıyor.

- Tercihan Anadolu yakasında oturan
- Sigara içmeyen
- Tercihan üniv. mezunu
- Linux / Apache / MySQL / PHP konusunda bilgi sahibi
- Sunucu yönetebilecek kadar bilgi sahibi
- Donanım bilgisi olan

İlgilenenler aşağıdaki e-posta adresine özgeçmişlerini
içeren bir e-posta gönderebilir:

Mansur Karakoç (mansurk@sky.com.tr)

İyi çalışmalar
Görkem