Re: [Linux] tar.gz nasıl kurulur

From: Baris Ozyurt (baris@tuxworkshop.com)
Date: Wed 11 May 2005 - 10:35:19 EEST

Merhaba,

.tar.gz uzantili dosyalar sikistirilmis kaynak kodu icerebildikleri
gibi, derlenmis (binary) dosyalar da olabilirler. Kaynak kodu acip
derlemek icin basitce

tar -zxvf paket.tar.gz
cd paket
./configure
make && make install

yapabilirsiniz.

Ya da daha iyisi SUSE' nin kullandiginiz sürüme uygun dagittigi squid
paketini kurabilirsiniz. Bu sayede YasT icinden güncellemeniz ve
yapılandirmaniz mümkün olabilir. YasT' in program ekle / kaldir
menüsünden squid' i bulup yükleyebilirsiniz.

Sevgiler,

Baris Ozyurt