Re: [Linux] Linux nasıl okunur?

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 13:34:15 EEST

ne te ve ornegine bir ek yapayim...
 NTV kendi spotlarinda dahil hep ingilizce okunusu kullandi
Onlar oyle israr edince de o sekilde kaldi. Simdi tutup ne te ve
demek daha komik oluyor..
 bir baska ornek, etrafimdaki cogu insan "mikrosoft" diyor
o da ilginc bir durum zaten...
 cidden linux ile ugrasanlardan hatali telafuz eden pek duymadim ben.
digerleri de dogru yolu bulacaktir. :)