Re: [Linux] Linux nasıl okunur?

From: Devrim Sipahi (devrim@fbsd.deu.edu.tr)
Date: Mon 09 May 2005 - 13:27:19 EEST

Merhaba,
Bir sözcüğü veya bir kısaltmayı İngilizce gibi söylemek, konuşma esnasında
karşı tarafa "ben İngilizce biliyorum" mesajını verme çabasıdır.
Yani bir tür aşağılık kompleksidir.
Bazen iletişim kurabilmek adına maalesef böyle durumlara düşebiliyoruz.
(Örneğin: ne te ve ~ en ti vi )

Devrim

Pazar 08 May 2005 23:03 tarihinde, Devrim GUNDUZ şunları yazmıştı: