Re: [Linux] Linux nasıl okunur?

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 11:48:05 EEST

Arkadaşlar linuks değil de başka bişey dediğinde onlara şöyle tepki
veriyorum
Mesela şöyle:
Arkadaş: Ya linaksa windowstaki gibi ikide bir virüs girmiyormuş doğrumu?
Ben: Linaks mı o da ne?
Arkadaş: Ya nasıl bilmezsin senin sürekli üzerinde uğraştığın bir işletim
sistemi var ya
Ben: Walla öyle birşeyi ilk defa duyuyorum .............

Bu kounuşma karşıdaki telafuzunu linux olarak düzeltinceye kadar devam edip
gidiyor.

Hadi linüx neyse de linax'a kıl oluyorum.