[Linux] 3100 GPRS

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Fri 06 May 2005 - 18:54:25 EEST

Merhaba
FC2 yuklu bilgisayarimi bir DKU-5 USB kablo ile bagladigim Nokia 3100
telefonumu kullanarak GPRS ile bir turlu internete cikaramadim. gnokii
ve gammu kurdum 3100 desteklenmiyor anladigim kadari ile, GPRS Easy
Connect For Linux kurmayi denedim ama olmadi daha dogrusu basaramadim.

     I. Yapaniniz varmi acaba? Siz hangi yazilimi kullaniyorsunuz yoksa
        telefonumumu degistirmeliyim!!!

Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey