Re: [Linux] chsh -s user

From: Koray Oksay (koray.oksay@gmail.com)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 19:57:47 EEST

Sorun tamamen kullanicinizin "wheel" grubuna dahil olmamasindan kaynaklaniyor.
Kullanicinizi bu gruba dahil etmelisiniz. webmin ile olabilir, usermod
ile olabilir....

Yalniz usermod kullanirsaniz, kullanicinin dahil oldugu tum gruplari
belirtmelisiniz.

#usermod -G users, wheel, audio,.....

gibi.

Kolay gelsin...