Re: [Linux] suse 8.1 e 865PE chipset driver'ı nasıl kurabilirim

From: Onur Yaşarlar (istanbul2024@gmail.com)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 09:01:30 EEST

Merhabalar Enver Beyin teşhisi doğru çıktı IDE diskimizin DMA desteği
kapalı görünüyor. Ancak açamıyorum, yast ile denediğimde açamadığına
dair bir hata veriyor. hdparm ile denediğim de şu çıktıyı alıyorum

magaza1:~ # hdparm -d1 /dev/hda

/dev/hda:
 setting using_dma to 1 (on)
 HDIO_SET_DMA failed: Operation not permitted
 using_dma = 0 (off)
magaza1:~ #

Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Saygılar
Onur Yaşarlar