Re: [Linux] USB Modem

From: Tolga Günkut (hardheart@gmail.com)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 22:49:02 EET

Bu konu da listeye ileti yazmaniz cok isabetli olmus. Mandrake 10.1
'in birkac tane usb modemi tanidigini hatirliyorum ama pek emin
degilim. Mandrake ana sayfasindan hangi donanimlari destekledigine
ulasabilirsiniz. Benim de tavsiyem usb modem yerine ethernet
baglantisi olan bir modem almaniz. Ethernet modemler sorunsuz
calisacaktir linux ile. KOlay gelsin.

Ben öğrenerek öğreten bir öğrenciyim.