Re: [Linux] USB Modem

From: Atilla ÖNTAŞ (tarakbumba@yahoo.co.uk)
Date: Sat 26 Mar 2005 - 19:59:53 EET

Merhaba,linux dağıtımlarının içinde henüz usb modemlere tam destek olanı
yok.Yaklaşık beş aydır bu sorunu çözemedim,oradan biliyorum.Usb modem büyük
ihtimalle başınızı ağrıtacaktır.Size ethernet bağlantılı bir modem almanızı
tavsiye ederim.Usb modemde ısrarcı iseniz;conexant chipsetli modemlerden
uzak durunuz.Saygılar sunarım...