Re: [Linux] debian'da ekran sorunu

From: Timuçin Kızılay (tim@ideefixe.com)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 15:39:29 EET

Ben woody versiyonunu indirmiştim. Belki yeni versiyon çekirdek falan
yüklersem sistemi daha rahat kurarım diye düşündüm, şimdi diğer bilgisayarda
sarge versiyonunu indirmeye başladım. sanırım ilk cd yeter, ilk cd'den
yükledikten sonra gerisini netten indirip yüklerim.
yaklaşık 650MB'ın inmesi bir günü bulacak, ben bu arada aksattığım işlerimi
halledeyim. Yardımcı olanlara teşekkürler, bu komutları not aldım, lazım
oldukça deneyeceğim.