Re: [Linux] linux'un taşınabilmesi?

From: Alper Ileri (alper@ileri.biz)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 15:30:57 EET

hmm tamam aslında konumuz linux ama
şunu da ileteyim.
windows'da diski taşımak için bilgisayardan sökmeden önce
aygıt yöneticisi - IDE/ATA denetleyicinin driver'ını güncelleştir yapıp,
donanımı da "arama listeden ben sececegim" dedikten sonra
ordan standard IDE disk denetleyicini" yüklerseniz,
nereye takarsanız takın çalışır.

çünkü normalde taşıdıktan sonra
genelde destination makinenin chipsetinde en ufak bi farklılık oldugu zaman
XP açılışta yanlış driver ile açmaya calisir ve acilmaz, mavi ekran cıkar.

Alper Ileri