[Linux] KDE'de RPM

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin.gomleksizoglu@gmail.com)
Date: Fri 18 Mar 2005 - 18:32:59 EET

Merhaba,

Normalde sistem ayarlarini console üzerinden hallediyorum ama bazen
KDE üzerinden rpm dosyalarina tiklayarak kurmaya calisiyorum. normalde
console'dan 2 saniyede kurulan rpm, KDE'de root sifresini sorduktan
sonra uzun sure bekliyor. Ekrandaki pencere hicbir mesaj vermeden
kaybolduktan sonra "rpm -qa| grep paket_adi" sekliden baktigimda
paketin kurulmadigini goruyorum. Gidip console'dan "rpm -ivh
paket.adi.rpm" seklinde kuruyorum.

Bu sorun benden mi, KDE'den mi kaynaklaniyor bilmiyorum ama KDE
üzerinden yaptigim ayarlarin duzgun olmadigi seklinde bir dusunce
olustu bende.

Paranoya midir?

Toshiba Tecra S1, Centrino 1.4 işlemcili notebook üzerinde Suse 9.2
kullaniyorum.

Huseyin