Re: [Linux] en iyi kurulum hangisi?

From: yermiz sezgin (taipan@haylaz.org)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 02:52:22 EET

Merhaba,

Bu sizin yapmak istediginiz kurulum sekline gore
degisir(stage1,2,3)...Size uygun olan minimal livecd ve ya universal
live cd + paket cd'si buyuk ihtimalle isinizi gorecektir.Ozellikle
X,kde,openoffice gibi buyuk paketleri derlemek cok uzun surdugunden
paket cd'sine de ihtiyac duyabilirsiniz..Yine de gentoo handbook'u
dikkatle okumanizi oneririm.Hatta kuruluma baslamadan ciktisini almaniz
da size rahatlik saglayabilir.Ayrica problem yasarsaniz irc.freenode.net
gentoo kanalindan yardim alabilirsiniz...livecd icinde text tabanli bir
irc client da bu is icin mevcuttur ;) (gentoo penguenleri oldukca yardim
severdir.)

Kolay gelsin.

Sevgi&Saygi.