Re: [Linux] (konu yok)

From: Görkem Çetin (gorkem@gorkemcetin.com)
Date: Wed 09 Mar 2005 - 13:03:38 EET

Bilal YILDIRIM wrote:

>Özgür yazılımla yeni tanışıyorum.
>
>Herkese merhaba...
>
>Linux'a geçmek istiyorum. Bir arkadaş debian sürümünü önerdi. Cd'sini
>nereden indireceğim ve kurulum konusunda bilgi rica ediyorum.
>
>İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler...

Merhaba

Elbette renkler ve zevkler tartışılmaz, ancak eğer bu ilk kullanımınız
ise, kurulum sırasında yanınızda yol gösterecek arkadaşınız yoksa,
bir miktar zorlanmanız olası.

Kemal Uzel'in de önerdiği gibi Mandrake, SuSE, Fedora gibi sık
kullanılan, bir sorunla karşılaştığınız zaman listelerden kolayca
yardım alabileceğiniz bir dağıtım önerebilirim...

Biraz deneyim kazandıktan sonra Debian gayet iyi bir seçim olabilir.

İyi çalışmalar
Görkem