Re: [Linux] Xserver Çökmesi

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Tue 08 Mar 2005 - 23:54:03 EET

Merhaba

# dpkg-reconfigure xserver-xfree86
komutu ile X server'inizi (mouse, klavye, ekran karti etc.)
yapilandirabilirsiniz. fakat nvidia kartiniz icin nvidia'nin sitesinde
driverleri cekip kurmaniz daha iyi olur, bunu yapmaniz ve sorularin
genel cevaplari icin

http://www.debian-tr.org/?q=sarge-install

belgesini ve debian-tr.org'daki belgeleri gozden gecirmenizi tavsiye ederim.

iyi calismalar
Baybars Uzunoglu