Re: [Linux] mozilla-firefox neden yavas aciliyor

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 07 Mar 2005 - 15:04:15 EET

On Sun, 2005-03-06 at 03:57 +0200, Emre Kadıoğlu wrote:
> Merhaba,

Merhaba,

> [...]
> gayet hızlı açılmasına rağmen artık openoffice ten sonra en yavaş
> açılan programlardan biri oldu. dpkg-reconfigure mozilla-firefox,
> apt-get --reinstall install mozilla-firefox yaptım cache'i temizledim
> hiç bir şey değişmedi thunderbirde de firefox ta ilk yüklediğim zamanki
> gibi açılmıyor ilk yüklediğimde nautilus gibi direk tıklayınca
> açılıyordu şimdi nerden baksanız bir 6-7 saniye geç açılıyor. "O kadar
> da bekle lan işte ne sabırsızsın" diyebilirsiniz ama nedenini merak
> ettiğimden soruyorum öyle çok yavaş açılıyo diye şikayet ettiğimden değil ;)

Firefox'un ev dizininizde tuttuğu bir ön-bellek (cache) dizini var.
Muhtemelen başlarken bu dizindeki dosyaların bir listesini bulmaya
çalışıyor ve güncelliklerini denetliyor; izin verilen en büyük ön-bellek
boyutunu küçültebilir veya bu dizini temizleyerek test edebilirsiniz.

Ä°yi eÄŸlenceler,

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/