RE: [Linux] Yeni bir dağıtım İstiyorum

From: Aydın Kayaz (aydinkayaz@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 00:03:15 EET

  Merhaba;
Yardımcı olanlara teker teker teşekkür ediyorum. Sorunumu çözmüş
bulunmaktayım. Artık ses alabiliyorum. Gelen sistemde alsa driverlar yüklü
olmadığından ses gelmiyordu. Alsa yı kurunca problem halloldu. Fakat ben
henüz 2 gündür kullanmama rağmen Gelecek Linux ün 3 sürümünü beğenmedim. 2
sürümü daha iyiydi gibi. Arkadaşlar sorularımın diğerleri ile ilgilen kimse
çıkmadı herhalde bir hatırlatayım.

        1-Kendi makinemin şartlarına göre derleme yaparken veya hazır
 derlemeleri yüklerken hata ile karşılaşırsam bu hatanın çıktısını
nereden bulabilirim. Yani mesela hatalar yazıp yazıp geçiyor ben
 bunları nereden görebilirim ?

      2-Ben şimdi Linux çekirdiğinin tam olarak ne yaptığını anlamış
 değilim. LFS yüklemesini inceledim fakat bu yükleme sırasında da bir
 sürü fazladan paket yüklendiğini gördüm. Ben sadece çekirdeği
 derleyerek çalışan bir Linux elde edemez miyim ?

      3-Linux (Kernel) hakkında sıfırdan bilgi öğrenebileceğim ve adım adım
 kendimi geliştirebileceğim ( sizin deneyimlerinizi merak ediyorum)
 yerler nereler? Fakat ben belli bir sürüm veya dağıtım değilde genel
 olarak linuxün (kernelin) çalışma prensipleri ile ilgileniyorum.