Re: [Linux] suse 9.2 dvd writer yardım

From: OÄŸuz Eren (ogzeren@gmail.com)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 23:28:55 EET

Selam,
Boot edebildiginiz bir cd surucu varsa ftp.suse'den mini-iso'yu
indirip cd'ye basin, ondan boot edip kurulumu yapabilirsiniz. Bu mini
iso ile olusturulan cd rpm'leri icermiyor, sadece grub ve yast kurulum
modulunu icermekte. Kurulum dosyalari icin acilista kaynak olarak bir
ftp adresini vermeniz gerekiyor. Belki siz kaynak olarak bir ftp
adresi yerine dvd surucunuzu verebilirsiniz.

Ben olusturdugum cd'den boot edip grub'ta asagidaki komutu verip 9.2 kurdum:
linux26 install=ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.2
Sizde install=dvd surucunuzun adresi olacak, her ne sekilde
veriliyorsa, denemeye deger. Basarirsaniz bana da haber verin..
Kolay gele.