[Linux] suse 9.2 dvd writer yardım

From: seminoglu (seminoglu@meteor.gov.tr)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 14:20:19 EET

suse 9.2 dvdsini internetten indirdim ve nero programıyla dvd ye
yazdırdım.Kullandığım dvd lg marka harici (usb bağlantılı) Daha sonra bu dvd
yi makinamdaki dvd sürücüde içeriğini göremedim.Fakat dvd yazıcıda da içi
dolu gözüküyor.Dvd yazıcı açılşta usb olduğundan boot edemediğinden 9.2 yi
yükleyemedim.Bunun için önerebileceğiniz bir yöntem var mı (Dvd ye kayıtta
da hata yapıyor olabilirim.)

Bir de bu DVD yi cdlere nasıl çevirebilirim.

İlginiz için teşekkür ederim