Re: [Linux] artik pes ediyorum ...

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Fri 04 Mar 2005 - 04:42:57 EET

Merhaba

1 2 adres verebilirmiyim?

http://www.linuxpackages.net/

Bilgi: http://www.linuxpackages.net/pkg_details.php?id=3553

Download: http://www.linuxpackages.net/download.php?id=3553

Saygilar

Emre Erim

  ----- Original Message -----
  From: Özgür Gürsoy
  To: linux@liste.linux.org.tr
  Sent: Thursday, March 03, 2005 4:55 AM
  Subject: [Linux] artik pes ediyorum ...

  3 gun once kurdugum knoppix i kaldirip yerine dokumanlarla bire bir uyum icinde olan slackware 10 kurdum. Rahatca telnetimi de kurdum, program da kurdum. Fakat, burada da yine takildim J bugun sabahtan beri Evolution' u kurmaya calisiyorum. Artik belli bi yerlere geldigimi dusunurken kutuphanelerin icinde kayboldum. Kaynak kodlarindan derliyorum tum paketleri, fakat istedigi bir kutuphanenin kurulmasi yine baska bir kutuphaneye ihtiyac duyan bir kutuphaneye bagli. Ve bunlari yukleye yukleye 10 saatimi harcadim. Simdi hala kutuphane sorunca, cikardim harddiskimi, windows harddiskimi taktim yine. Sizden bir ricam olsa, İstanbulda yasayip bu Cumartesi falan yanina gidip notebookuma Evolution' u basitce nasil yukleyebilecegimi gosterecek bi arkadas var mi? Hayir, artik sorun bende mi diye dusunuyorum ? bu kadar zor olmamali L ya da bilinen genel olarak kullanilan tum kutuphaneleri de yuklemek mi lazim bastan ? bazen bende bulunan xxxx.1.2.pc dosyasi yerine eski surumu olan xxxx.1.0.pc dosyasini istiyo. Ben de yeni surumlerin adini degistirip istedigi adlari veriyorum J turk isi program kurmak buna derler herhald. Neyse, sonucta notebookuma Evolution kurmama yardimci olacak bir arkadas ariyorum. Tesekkurler...