[Linux] artik pes ediyorum ...

From: Özgür Gürsoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 04:55:02 EET

3 gun once kurdugum knoppix i kaldirip yerine dokumanlarla bire bir uyum
icinde olan slackware 10 kurdum. Rahatca telnetimi de kurdum, program da
kurdum. Fakat, burada da yine takildim :-) bugun sabahtan beri Evolution' u
kurmaya calisiyorum. Artik belli bi yerlere geldigimi dusunurken
kutuphanelerin icinde kayboldum. Kaynak kodlarindan derliyorum tum
paketleri, fakat istedigi bir kutuphanenin kurulmasi yine baska bir
kutuphaneye ihtiyac duyan bir kutuphaneye bagli. Ve bunlari yukleye yukleye
10 saatimi harcadim. Simdi hala kutuphane sorunca, cikardim harddiskimi,
windows harddiskimi taktim yine. Sizden bir ricam olsa, İstanbulda yasayip
bu Cumartesi falan yanina gidip notebookuma Evolution' u basitce nasil
yukleyebilecegimi gosterecek bi arkadas var mi? Hayir, artik sorun bende mi
diye dusunuyorum ? bu kadar zor olmamali :-( ya da bilinen genel olarak
kullanilan tum kutuphaneleri de yuklemek mi lazim bastan ? bazen bende
bulunan xxxx.1.2.pc dosyasi yerine eski surumu olan xxxx.1.0.pc dosyasini
istiyo. Ben de yeni surumlerin adini degistirip istedigi adlari veriyorum
:-) turk isi program kurmak buna derler herhald. Neyse, sonucta notebookuma
Evolution kurmama yardimci olacak bir arkadas ariyorum. Tesekkurler...