Re: [Linux] cdrecord 999 hizda yazmak..

From: SULEYMAN AYDIN (saydin@anadolu.edu.tr)
Date: Thu 03 Mar 2005 - 09:29:10 EET

On Wed, 2 Mar 2005 23:17:36 +0200
 Murat Koç <muratkoc@kivi.com.tr> wrote:

> > Merhaba,

ide-scsi kullanmamak..
Boyle yapinca '~# cdrecord -scanbus' sonucunda 'scsi yok demisti diye
hatirliyorum. Tekrar denerim.

Kernel? Slackware 10.1; kernel 2.4.29

Donanim sorunu olabilmesi icin hic calismamasi gerek.
Calisiyor :-)
'sr0' olarak mount edilince, simdiki mevcut durumda cd okuyucu olarak
da ayrica calismaya devam ediyor..

> ve
> güncel bir cdrecord unuz var demektir? Bu durumda dev=/dev/hdc
> şeklinde

'~$ cdrecord dev=/dev/hdc speed....' seklinde mi yazayim diyorsunuz.
Bunu hic dusunmemistim. Deneyecegim.

Bir yerde birseyi beceremiyorum, ama nerede onu kesfedebilmis degilim.
Kernel degisince birseyler degismis olmali..

Yardim ve oneriler icin tesekkurler.

suleyman
saydin@anadolu.edu.tr