Re: [Linux] cdrecord 999 hizda yazmak..

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 23:17:36 EET

> Merhaba,

> ~$ cdrecord dev=0,0,0 -v -eject speed=24 ./*
>
> Arkadaslar cdrecord ile yukaridaki komutlara benzer sekilde kayit
> yapmaya calisitigim zaman 'ortalama yazma hizi 999.0x' oldugunu
> soyluyor ve sonucta ortama 'yazamadigini' soyluyor [dogal olarak!].
>
> Ve artik cd yazamiyorum.
>
> Boyle bir sorunla karsilasmis olan var mi? Nerede hata yapiyorum?
> Cozumu ne olabilir?
>
> not: lilo'da cd yazici 'append=hdc-ide-scsi' olarak tanilmis durumda; o
> nedenle lilo'ya ikinci bir append=mem256 gibi bir komut koyamiyorum.
> [...]

hdc=ide-scsi kullanmayın. slackware 10 kullandığınıza göre 2.6 kernel ve
güncel bir cdrecord unuz var demektir? Bu durumda dev=/dev/hdc şeklinde
kullanabilirsiniz. Bunu yaptıktan sonra deneyin eğer yine olmaz ise speed=0
şeklinde deneyin yine de olmazsa büyük ihtimalle donanım problemiiz var
demektir başka cd yazıcı ile deneyin.

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri