Re: [Linux] mp3 çalar hakkında

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 23:25:21 EET

Selam,

> Selam arkadaÅŸlar herkese kolay gelsin benim bir sorum olacak ,
> playmp3list adlı bir program var mpg123 adlı programı kullanarak mp3
> bulunan dizindeki dosyaları çalıyor sorun şu mpg123 tek başına
> çalıştırıldığında mp3 dosyasını çalmaya başlıyor ama "playmp3list dizin"
> şeklinde çalıştırıldığında "error opening terminal : linux" diye bir hata
> oluşuyor ve çalışmıyor sorun ne olabilir cevaplar için şimdiden teşekkür
> ederim .

bu programı nereden nasıl çalıştırdığınız önemli.

echo $TERM diyerek terminal tipinize bakın ki burada linux olarak gözüküyor
amma velakin sorun yaşıyorsunuz bu durumda diğer terminal tipleri ile
deneyin.

export TERM=vt100
playmp3list

gibi ...

bu durumda esasında sisteminizde linux için terminal dosyası bulunmamaktadır
yani ÅŸunu kontrol edin

/usr/share/terminfo/l/linux dosyası var mı? yoksa başka bir dağıtımında alın
yerleştirin bundan sonra çalışacaktır.

Bu da başka bir yöntem işte ya var olanı kullanın ya da isteneni var edin ...

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri