Re: [Linux] telnet server ve bozuk gorunen siteler...

From: Baybars Uzunoglu (baybarsu@gmail.com)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 09:06:40 EET

Merhaba,

telnet server icin /etc/inetd.conf dosyasini acip incelemenizi ve
gerekli duzenlemeyi yaptiktan sonra inetd'yi yeniden baslattiginizda (
/etc/init.d/inetd.conf restart ) telnet server'iniz calisacaktir ama,
ssh daha guvenli onu deneyin isterseniz ve knoppix'inize (kendisi
kurulunca debian sarge olur ;-) istediginiz paketi apt ile
yukleyebilirsiniz, debian-tr.org daki dokumanlari incelemenizi tavsiye
ederim ama apt kullanimi ile ilgili asagidaki dokumandan
baslayabilirsiniz

http://www.debian-tr.org/?q=debian-quick-apt

iyi calismalar
Baybars