[Linux] telnet server ve bozuk gorunen siteler...

From: ozgur gursoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 09:02:43 EET

Merhabalar,
Sonunda vakit bulabildim ve knoppix 3.6 kurdum notebookuma :)
Daha onceden kurdugum dagitimlarda (ki kurulum konusunda deneyimliyim
sadece :) ) disaridan telnet ile baglanabiliyordum. Simdi ise
baglanamiyorum. acaba bir paket mi kurmam gerekiyor ? yoksa mevcut
sistemimde var da benim mi aktif hale getirmemi bekliyor ?
Hazir baslamisken bi sorunum daha var aslinda... Internet Tarayicim
FireFox olsun Mozilla olsun bazi siteleri kullanamiyorum, duzgun
goruntulenemiyorlar (ornegin, flash goruntuleri sitedeki menulerin
uzerinde beliriyor) Dolayisiyla bunlari asmami saglayacak bir cozum yolu
var midir ?
simdiden tesekkur ederim..