Re: [Linux] virus bulasmayan sistem

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Tue 01 Mar 2005 - 22:21:09 EET

Merhaba,

On Tue, 2005-03-01 at 22:14 +0200, Tolga Günkut wrote:
> BU linux'un hangi teknik alt yapisindan kaynaklaniyor. Unix yillardir
> var. SUnucularda yillardir kullaniliyor. Bende hic duymadim yada
> okumadim Unix'i etkileyen soylsoyle bir virus cikti diye.

Tam olarak budur. Unix tasarimi ve mimarisinde viruslere yer yok. Liste
arsivlerinde bu konuda Google kullanarak kisa bir arastirma yaparsaniz
gecmiste olup bitmis cok fazla tartisma ve hatta sayfalarca yazilmis
detayli teknik aciklamalar bulabileceginizden eminim.

Ama acikcasi bu konuda detayli ve kolay erisilebilir bir aciklama da
gerekli, belki bugunlerde gunlugumde yazabilirim birseyler.

Iyi eglenceler,

--
.O.
..O   Enver ALTIN                   |   http://skyblue.gen.tr/