[Linux] openoffice 2.0

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 17:48:15 EEST

Merhabalar,

Debian sarge 3.1 de openoffice.org 1.1.3 ün writerını açtığımda
karşıma gelen boş sayfanın a4 olmaması nedeniyle ben de
http://www.forum.linux-sevenler.org/index.php/topic,58.0.html
adresteki anlatıldığı gibi openoffice.org2.0 beta yı kurdum. Ancak ;
desktop dosyalarının hepsini /usr/share/applications a taşıdım. Tüm
menüler gnome altında geliyor. Ancak her defasında ana sayfa geliyor.
Şöyle izah edeyim. gnome altında writer calc v.s şeklinde menüler
mevcut. Ama her defasında soffice programını çalıştırdığımız için
soffice ana sayfa sı geliyor. Örneğin ben direk writer programının
açılmasını istiyorum. Ama bu haliyle soffice ana penceresi geliyor ve
ben burdan writer ı tekrar menülerden çalıştırmak zorunda kalıyorum.
Bir de printeradmin.desktop içerisinde exec= satırını da
/opt/openoffice2.0beta/program/soffice olarak değiştirdim ama menüler
içerisinde printeradmin diye bir menü yok.
Teşekkürler.