[Linux] Qsheff

From: Mert İzgil (linux@hebux.com)
Date: Thu 23 Jun 2005 - 17:19:26 EEST

Merhabalar,

Qsheff listesine sorunumu yazdım fakat bir maillist'de sorun var sanırım. Mail gitmesine rağmen listeye düşmedi. Burada kullanan vardır diye burada sormak istiyorum sorumu..

Qsheff'i kurdum yaşadığım bir kaç sorunuda hallettim. Fakat şöyle bir sorunum var şimdi..

Virüs ekli gelen mailler, virüs taramasından geçiriliyor, içindeki virüsleri siliniyor, kullanıcıya öyle ulaşıyor. Benim istediğim ise, eğer virüslü bir mail gelmişse, sunucunun o mail'i karantinaya dahi almadan silmesi.. Karantina ayarlarını biliyorum, fakat sunucuya maili nasıl silmesi gerektiğini söylemeyi bilmiyorum.

Bunu nasıl halledebilirim..

Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler,

Saygılarımla,

Mert İzgil