[Linux] debian da openoffice 1.1.4 kurulumu

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 22:54:07 EEST

Merhabalar,

Debian sarge 3.1 de openoffice.org 1.1.4 ü openoffice in Türkçe
sitesinden indirdiğim tar.gz dosyasından kurulumu yaptım. Ancak ;
1) tar gz den yaptığım için gnome menülerinde çıkmıyor. Dolayısıyla
komut çalıştırdan /home/ dizinimdeki soffice çalıştırmam gerekiyor .
Gnome menülerine ve KDE menülerine nasıl ekleyebilirim?
2) setup dosyası root haklarıyla (X root olarak çalıştırılamadığından)
değil de normal kullanıcıyla çalıştırdım ve kullanıcı dizinine
kurulumu gerçekleştirdim. Bu durumda sisteme bir kullanıcı daha
ekleyince o kullanıcı openoffice i çalıştırabilecek mi?
3) writer ı açıp yazı yazmaya başladığımda karakterlerin birbirlerine
oldukça yakın ve gözü rahatsız edici bir hal aldığını gördüm. Halbuki
1.1.3 de (apt-get ile kurmuştum) böyle bir durum yoktu. Ayrıca
openoffice menülerinde örneğin "varsayılan" varsay?lan şeklinde
görünüyor. Yazı yazarken ise böyle bir durum yok.
Biraz fazla uzattım galiba.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür.