[Linux] KPPP sorunu

From: Hakan (htekin@gawab.com)
Date: Tue 21 Jun 2005 - 22:15:17 EEST

selam

ben pc ye fedora 2 yükledim. Oturum açılışında Kde yi kullanıyorum. İnternete dial up bağlanıyorum. Kppp ile
bağlandıktan sonra hiçbir sayfa açılmıyor(sadece bir kere düzgün çalıştı nasıl oldu bilmiyorum). Fakat internet
bağlantı sihirbazı ile bağlandığında bir sorun yok(Ağ yapılandırması). Ama bundada kaçla bağlandığını ve nekadar
süredir bağlı kaldığını göstermiyor. Yani Kppp kullanmak istiyorum. Kpp el kitabını okudum.

Teşekkürler

--
M2 Kullanımı, Operanın e-posta programı: http://www.opera.com/m2/