Re: [Linux] ��

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 20 Jun 2005 - 10:15:24 EEST

- Firefox'un download manager'i uzerinde indirme basladiginda "Cancel/Ýptal"
týklayýn.
- Daha sonra dosyanýn üzerine sað týklayýp Properties/Özellikler seçin
- Orada dosyanýn tam linkini görebilirsiniz.
 Sourceforge download'larýnda mesela týkladýktan sonra download otomatik
baþlar. Orada bu metod çok iþe yarar. Diðer durumlarda herhangi bir linke
sað týklayýp "Copy link location" demeniz yeterli. Sonra gidip konsola
yapýþtýrabilirsiniz.
 tty1'e atmanýza da gerek yok. X'te konsolu açýp wget -b ile indirmeye
baþlarsanýz X'ten baðýmsýz olarak inecektir.