Re: [Linux] ��

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 16:42:32 EEST

shutdown 03:00 komutu saat 3 te bilgisayarı kapatır. Fakat bir işlemin
bitiminde bilgisayarın kapanmasını sağlamak için

 # wget http://www.cektiginiz-dosya.com/dosya.tar ; shutdown

komutu wget surecinin bitmesinden sonra bilgisayarı kapatır.
kullandığınız komuttan sonra ; işaretini koyup başka bir komut
yazarsanız, ilk verdiğiniz komutun sonlanmasından sonra işletilir.
mesela gece bilgisayarınızı kernel derlemesi için bırakıp daha sonra
kendini yeniden başlatması için ayarlayıp yatıp sabah yeni derlediğiniz
kernelle karşılaşabilirsiniz ya da Kernel Panic uyarısıyla güne kötü bir
başlangıç yapabilirsiniz ;)

yaşar tunçez yazmış: