[Linux] Scientific linux'un upgrade edilmesi ve apt (hakkında)

From: mehmet turkoglu (mehmetturkoglu@gmail.com)
Date: Sat 18 Jun 2005 - 00:27:41 EEST

Herkese Merhaba
Bugün itibariyle kurmuş olduğum Scientific Linux'un 4.0 versiyonunundaki
paketleri up2date aracılığı ileupgrade ediyorum. Yalnız Her paketin
indirilişinin ardından "The package <paket adı> is signed with an unknown
GPG signature. Continue?" diye bir uyarı geliyor. Bu uyarının sebebi ne(GPG
imzası ne)? Nasıl önlerim?

Bir de bu dağıtımdaki apt'nin işlevselliği ne durumda? Bu araç tıpki
debian'daki gibi mi kullanılıyor? Sistemimdeki paketleri up2date yerine apt
ile
upgrade edebilir miyim? Apt ile debian'daki gibi dist-upgrade yapılabiliyor
mu(gerçi henüz yeni sürümü çıkmadı)?

Asıl en önemli sorum bu Scientific Linux'u bi merakla kurdum ama daha neyin
nesi pek anlayamadım. Bazı paketlerin sonunda RHEL4.1 diye ifadeler geçiyor.
Yoksa ben çaktırmadan redhat mi kullanıyorum :)

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İtü Maden Müh.