[Linux] xmms

From: Ali Tevfik KURT (a_t_kurt@yahoo.com)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 10:39:04 EEST

merhaba
FC3 de xmms mp3 plugin ini yükledim.xmms den de
ayaları yaptım.fakat mp3 lerimi çalamıyorum.örneğin
msaüstümdeki mp3 klasöründeki mp3 leri xmms de
playlist e ekle diyorum hata vermiyor ama listeye
eklemiyor.bu parçayı çal diyorum.hata vermiyor ama hiç
bi işlemde yapmıyor.ses kartım onboard AC97 ses
kartı.ses algılamasına bakıyorum.denemek için bir
şeyler çal butonuna tıkladığımda ses
alıyorum.algılamada bi problem yok zannederim.ne yapabilirim.