Re: [Linux] kmail contacts

From: Yılmaz Çankaya (ycankaya@sirius-group.com)
Date: Fri 17 Jun 2005 - 09:52:03 EEST

Merhabalar
en azından ben nasıl yedekledigimi anlatayim.
kmail icin
home altında
1-) Mail klasoru ve ~/.kde/share/config/kmail*
2-) Adres defteri icin kaddressbook -> File -> Export ve ( ister vCard ister
isen de csv kullan.. vCard örnegin )
3-) Korganizer icin ise aynı şekilde File->Export ile yedekleme yapabilirsin
4-) Export ile dışarıya aktarılanları daha sonra ters işlem ile yani import
ile içe aktarabilirsin
kolay gele

Saygılar

Per 16 Haz 2005 22:22 tarihinde, Deniz Güman şunları yazmıştı:
> [...]
> gibi geldi. eğer birisi yardımcı olursa çok memnun olacağım.
>
> teseşkkürler
> deniz
>
> merhaba,
>
> kmail programinda yedekleme yaptim ve tekrar yüklediğimde adres defterimin
> geri gelmediğini gördüm. Contacts başlığı ile yer alan adres defterinin
hangi
> klasörde tutulduğu konusunda yardımı geçebilecek tüm arkadaşlara teşekkürü
> bir borç bilirim. bir neden dolayı /home/kullanıcı dizinini yeni dizin
> üzerine kopyalıyamıyorum. onlarca dosya üzerinden de hangisi olduğunu

Sturgeon's Law: 90% of everything is crud.
|#|  Sirius Group Consulting
|#|