[Linux] kmail contacts

From: Deniz Güman (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 22:22:28 EEST

kusura bakmayın. geçen uzun tartışmadan sonra aşağıdaki sorum gümbürtüye gitti
gibi geldi. eğer birisi yardımcı olursa çok memnun olacağım.

teseşkkürler
deniz

merhaba,

kmail programinda yedekleme yaptim ve tekrar yüklediğimde adres defterimin
geri gelmediğini gördüm. Contacts başlığı ile yer alan adres defterinin hangi
klasörde tutulduğu konusunda yardımı geçebilecek tüm arkadaşlara teşekkürü
bir borç bilirim. bir neden dolayı /home/kullanıcı dizinini yeni dizin
üzerine kopyalıyamıyorum. onlarca dosya üzerinden de hangisi olduğunu
bulamıyorum.

Sevgiler
deniz