Re: [Linux] 8. sn..

From: Emre Kadıoğlu (kadiogluemre@gmail.com)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 22:36:21 EEST

evet aynen öyle oluyor. Geçen hafta bilgisayarıma windows xp pro kurdum.
Windows açılır açılmaz kendi firewall'unu açmayı denedim bunu yapana
kadar sasser girdi.
Daha sonra bilgisayara chief architect 9.5 programını kurdum ve windows
update e bıraktım. sp2 yüklediğim windows xp de kendi firewallu hep
açıktı sadece bir tane program yükledim, (programda da spy-ad-mal
olmadığından eminim.) ve sadece windows update sitesine bağlandım 5-6
saat sonra geldiğimde işlemci kullanımı %60-90 arasında gidip geliyor ve
bilgisayar sürekli upload yapıyordu. Ad-aware kurup tarattığımda tam 86
tane nesne buldu. Daha sonra zone-alarm security suite, system mechanic,
norton systemworks-internet security ile tam 1 gece uğraştım ve sonunda
kendine geldi alet, fakat hala çok yavaş çalışıyor... 2 yıldır sadece
debian kullandıktan sonra böyle bir şey gerçekten işkence gibi geldi. şu
an bilgisayarımda sadece debian var içim son derece rahat :)

Deniz Güman yazmış: