Re: [Linux] Akil Dani$ma

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Thu 16 Jun 2005 - 12:17:45 EEST

Merhaba,
Ben de geçenlerde aynı şekilde bir bölümde Gelecek varken başka bir
bölüme Mandrake kurdum. Mandrake'de KDE'de başlangıç menüsünde "Kapat"
gibi bir seçenek çıkmıyor. İşin ilginci bunu kurduktan sonra
Gelecek'teki login/logout ekranı da değişti ve orada da doğrudan
kapatamıyorum.
Böyle iki dağıtımı aynı anda denerken bu tarz sorunlar normal mi, yoksa
ben mi bir şeyi yanlış yaptım? bu tür denemeleri yapan çok sayıda
arkadaş vardır herhalde. değil mi?

Özgür

Yusuf Ibrahim Ozkok yazmış: