Re: [Linux] Sn. mziya

From: cem aytar (cemaytar@gmail.com)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 12:06:37 EEST

herhangi bir linux kullanicisinin hangi ruh haletiyle linux kullandigi
bence kafanızı bu kadar meşgul etmemeli. herkes bir yolunu bulmuş ve
gidiyor.
bir de bu konunun bu kadar uzayıp gitmesi zannedersem sizin
uslubunuzun linux kullananları kotu yonde etkileyecek telkinler
mahiyetinde olması. birinin dediği gibi bu kadar isyan yerine biraz
yardim talep ederek bu sorunlarinizi hallederdiniz.
eger linux istemiyorsaniz da baska bir os kullanabilirsiniz pekala.
linux camiasinin ozel hayatina(bu mail-list) bu sekilde karismanizi
dogru bulmuyorum.
vaktim(n)izi bos yere harcamayin lutfen ..