[Linux] Sn. Demirhan

From: mziya@linuxsistem.com
Date: Wed 15 Jun 2005 - 11:19:06 EEST

Linux ustalar icin bir sistem midir?
Ehliyet sadece Araba Tamircilerine mi verilir?
Sn. Koc un kurdugu sistemleri kotuledigimi nerden cikardiniz. Benim
takildigim nokta "MILYON TANE SORUN" "ORTALAMA KULLANICI" filan ilginc
geldi. Bu is daha derli toplu olmaz miydi?
Yazinizdaki sakat mantığı gelistirmek icin kac yil linux ile ugrasmaniz
gerekti?