[Linux] Sn. Murat Koc.

From: mziya@linuxsistem.com
Date: Wed 15 Jun 2005 - 10:56:40 EEST

Sn. Koc,
Soyledikleriniz ozetle( ORTALAMA KULLANICI, BIZ PROFESYONELIZ, MILYON TANE
SORUNLA KARSILASTIM).
o.k daha once yazdiklarimi OZELLIKLE SIZE SORUYORUM:
- Linux bilmek ayrýcalýktýr diye düþünen zevatdan mýsýnýz?
- Ben linux kullanýyorum lafý övünç kaynaðý olmalý mýdýr?
- Amacýmýz linux u böyle IT 'ye merak salmýþ bir çevrede tutup etrafa
linux cu
karizmasý yapmaya çalýþmak mýdýr?
-Fakat sorunun bu kadar küçük olmasý can sýkýyor zaten. Burda adý geçen X
server, mail applet den tutun ve aklýnýza gelen bir çok programda küçük ama
sizi asýl iþinizden eden onlarca saçmalýkla karþýlaþmadýk mý? Ve bunlar
benim gibi fazla distro deneyen arkadaþlarda deðilde bir tek distroda
gidenlerde bile can sýkýcý boyutlarda görülmedi mi ?
- Sorun çözmeyi mutluluk sayýpta neden oluyor bu sorunlar diye sormayý es
geçmedik mi?
- Etrafta Solaris, Ticari Unixler, Mac OS ve bazý konularda iyi olabilen
Windows Server serisi dururken þýmarýk çocuk gibi "NUCLEAR LINUX", "POWER"
ve bir sürü sloganý þaka olmaktan çýkarýp fanatikçe biz bunlardan iyiyiz
falan diye ciddi ciddi zýrvalamaya baþlamadýk mý?
- Sistem Yöneticisi olmak böyle eziyet çekmek midir?
- Sistem Yöneticisi olmak sistemi geliþtirmek yerine SÝSTEM TAMÝRCÝLÝÐÝ
yapmak
mýdýr?