Re: [Linux] Linux Hakkında Bir Kaç Söz..

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Wed 15 Jun 2005 - 02:47:10 EEST

On Wed, 2005-06-15 at 01:05, mehmet turkoglu wrote:

> [...]
> Sn. Turkoglu
>
> Debian'ın 3 yıllık gelişimi az bir süremidir? Debian paket
> seçim sürecinin ciddiyeti bilinmez mi ve bununla övünülmez
> mi?( . Ama linux'ta ise yeni sürüm daha ortaya çıkar çıkmaz
> kendini kullanıcıların bilgisayarında buluveriyor)
>

> Bir Debian kullanıcısı olarak bu sözü söylerken debian'ı müstesna
> tutmuştum(içimden) ama belirtmeyi unutmuşum:).
>
> CATIA adlı gelişmiş CAD programının linux sürümleri mevcuttur.
> Hangi işletmede CATIA yüklü pc lerin linux olduğu görülmüştür?
> Bir de yazılımların linux versiyonu çıksa(mesela autocad)
Yazıcıoğlundan hem Catia hem de windows xp cdlerini alan firmalarda
görülmez tabii ama Boeing gibi firmalarda hem de sparc ortamında SuSe
üzerinde Catia vardır. Üstelik tercih de edilir.
Hatta almanya Polonya gibi yerlere bakarsanız CATIA bilen eleman ararken
catia for linux diye üstüne basa basa söylerler.
Hemen google'da rastladığım ilk link mesela.
http://www.personal-total.de/bewerber/jobangebote/jobprint.cfm?id=381500326
http://www.maverick-solutions.com/Directory.php?ID=174&ID2=29
CATIA çoğu işletme için ihtiyaçlarının çok ötesinde bir cad/cam
programıdır. İhtiyaçlarını iyi bilen firmalar zaten bu işi nerede nasıl
yapacaklarını iyi bilirler.
Ayrıca şu karşılaştığınız sorunların herbirini burada bizimle paylaşmış
olsa idiniz burada bu konuşmayı da yapmazdık kanaatindeyim.